Tuesday, October 30, 2012

收集,我的記事本


You said you've never seen anyone like me, always collect something people usually don't keep, such as bus ticket, airplane ticket, menu... but that also makes my unique diary...in my diary there are some words from good friends, precious memories...I really love my diary, that makes my life.


你笑說我什麼都愛收集:車票、機票、入園卷、菜單等等,但那也讓我的記事本獨一無二,我的記事本裡有朋友的祝福話語,有所有一切珍貴的回憶和隻字片語。我愛我的記事本,它記錄了我的生活。



【我的書,我與巴基斯坦:回家】

 

No comments:

Post a Comment